2014年3月8日 星期六

吐吐苦水‧可以嗎

我的心還在痛嗎??
為何還有點不開心呢?
是我固執嗎?
是我不放鬆嗎?

不是說好... 說了之後大家都不再放心中的嗎?

一個曾經令我覺得可以將
任何心事
任何不滿
任何不快
任何.......
都告訴他的人....

怎麼現在他已經不再屬於我!!

我的傾訴,他已經覺得是投訴。
我的不滿,他已經不再接受了。
我的不快,他已經說是負能量。

是我太天真了吧!!
那麼... 我應該.....是...

男人
是不是永遠只會覺得
只有自己夾在中間的呢?
只有自己先有煩惱的呢?

女人
是不是永遠只會覺得
只有自己在傷痛的呢?
只有自己最重要的呢?


『手掌是肉,手背是肉』
它真的是一個最好的答案嗎?

竟然說到出口
那我只好.... 把一切永遠埋藏我的心中吧!!
不說話、不聆聽、不........

************************************
吐完苦水,
感覺舒服多了。

我的正能量回來吧!!

8 則留言:

  1. 正能量輸送!!!!!!!!!!
    希望小Fan心情快D好返啦!

    回覆刪除
  2. 系咪婆媳關係另到你覺得煩惱呢?
    好多時男人就是這樣的,
    夾系佢媽咪同老婆中間有時真系好難做,
    唔開果時你揾朋友傾好過揾老公傾,
    女人往往覺得好煩惱ge事,
    系男人心目中只是芝麻綠豆事架咋!

    回覆刪除
  3. 男人比女人更善变!
    不过見到仔仔开心,我好快忘記不开心的了!
    亦希望你快d恢復心情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽, 知道啦, 所以我個刻都係抱住小霸仔, 心情好多

      刪除
  4. 寫左出來係會舒暢D 的,十卜你~

    回覆刪除