2014年3月11日 星期二

▌小小世界 ▌@ 扮靚靚‧打理房間

2014.03.04 (Tue) ~ Day 600


而家的小霸王已經開始學識
"FOLLOW ME"
我做乜、佢做乜

當然有D 佢都係跟住做之後
第二日就唔記得

但如果係我日日都做的事情
佢就一定記得

就好似.... 扮靚

每當佢見到我搽野
佢一定 9秒 9走埋黎

我: 咩事
佢: 媽媽,搽Cream
我: 搽邊到
佢: 腳腳

(因為佢以為所有cream 都係 body cream)


佢會叫佢的 3 位好朋友坐定定
先再幫佢地扮靚靚


之後,就輪到佢自己


【設計對白】 搽邊支cream 好呢?

**********************************

今晚俾小霸王一個小小新嘗試
就係.....

打掃啦!!
只係幫爸爸張"榻榻米"吸頭髮同細微垃圾


好奇的小霸王覺得好得意



所以....
佢玩得好開心!!


做得好落力!!

辛苦晒你,我的小小幫手
啜 ~ 啜 ~ 啜 ~


你的獎勵係....
哈哈~

去探老友記





沒有留言:

張貼留言