2007年7月11日 星期三

WILL病→ 病ING→ 病ED


足足五日啦.... 由星期六到今天,我咁大個女都未試過連續病五日咁大獲


SICK

,醫生睇o左三個 (簡直係中西合壁呀!!)。藥我都食o左十幾款呀!! 口淡而冇味,日日都係起身→食通粉→食藥→睡覺,一日都唔知循環多少次,個人好似遲鈍o左tim。救命呀!!! 睇落好似好好咁,可以放多三日假,但係要我病而放,我會選擇唔要law。你估我真係前世未病過咩??? 一次夠啦!!唔好再玩我。 




(哇見唔見到.... 唔淡就假啦!!!)
(正所謂苦口良藥.. 老豆叫睇.. 冇得抗議!!! )
幸好打完支針就真係好番好多。(心諗醫生你應該早d同我打嘛,唔洗我辛苦多天!!真係小丙的醫生呀!!)再加上睇中醫調理番我的身體,我小FAN 唔會再咁易俾病魔打倒!! 哈哈...


明天終於可以返工啦.... (我係咪傻o左呢???... 返工都咁開心... 唉... 傻一次吧!!)



外面個太陽好似想熱溶我咁呀... 都係留o係屋企吧!!!

沒有留言:

張貼留言