2007年7月23日 星期一

不合理的午餐


變態婆(即我的女上司)約定左所有team member今日為八月份生日的同事(我同一名靚女同事)提早慶祝,點解會咁早?? 咪因為佢下星期開始會放二個星期大假(正呀... 唔洗對住佢..),佢話唔想補慶wor。 唉... 冇得推的約會。



為左唔想同事洗咁多錢,就選擇左去『新高麗苑』食韓國set lunch。 我唔係第一次去,但就係第一次坐日式o個d 位(要除鞋..勁攪笑)。我地叫左八個set lunch一齊share,勁飽呀!! (可能我都幾like食korea food, 所以幾滿意。)不過氣氛就... 人地隔離房勁多笑聲+勁嘈,而我地呢...靜到有蚊飛過都知。

(唉.. 變態婆就一定唔係咁) 最後埋單都係HK$357,點知.... 負責埋單的變態婆大聲講話『咁俾370啦!!』大家O個刻的表情都好『意外』 (我簡直係『O』晒嘴啦!!唔係嘛)... 不過我地冇人出聲,只係靜觀其變... 跟住仲大獲... 佢俾左500蚊, Waiter找番$143俾佢,但係佢居然只係要$123,結果就係變左$377...TOTAL俾左$20 貼士。 有冇攪錯呀.. 佢傻ka.. lunch咋wor.. 唔洗俾咁多貼左ma, 人地有『加一服務』架。痴線.. 雖然我唔洗俾$$姐,但係.. 要剛出糧的同事洗多$$,都覺得勁“唔好意思”架ma!!



經過呢餐之後,大家都好明白點解之前食飯d 數目計極都唔同佢收o個個la.. 唉... 『經一事,長一智』吧!!

沒有留言:

張貼留言