2007年7月27日 星期五

任性多一陣,可以嗎??

昨晚放工返屋企時見到鄰居陳太,大家閒談左一陣,佢突然問左我一個問題:『仔仔呢??? 好似呢排唔見左佢咁?佢去左邊呀??』,真係令我好意外。因為我一直都以為媽咪話左俾佢知,而佢地冇唔提咋,點知原來係冇喎!! 我當然有話番俾佢知。但係... 自己個心會不期然地難過起來。

其實每個月去探仔仔的時候,我都會偷偷地喊,我真係好唔捨得!! 男朋友仔叫我學習放開,我有架.. 我真係有去嘗試,只不過唔得姐。我怕一放開,我的手再感受唔到仔仔留俾我的所有感覺,而記憶亦會走晒... 所以我真係唔可以放開住。就讓我任性多一陣,好嗎?

沒有留言:

張貼留言