2007年7月20日 星期五

令我討厭的新成員

由尋日開始,我屋企多左一個新成員啦!! 雖然我唔係好接受得到(或者叫做勁反抗)呢個成員加入,但係鬼叫我抗議冇效咩,唯有努力嘗試接受佢的存在吧!!



唉... 點解媽咪要咁對我呀!! 明明知道我係勁驚 + 勁討厭 "烏龜",佢偏偏要買佢返黎屋企,為的是.... 旺阿哥wor!! (事緣係媽咪有日睇到報紙上講話農曆X月的人想增加自己的旺氣就飼養烏龜/蛇/蜥蝪等之另類動物) 媽咪鍚仔心切,卻將我變成犧牲品都冇所謂。點解呀?? 咁唔公平.. 我簡直係喊都冇謂啦!! 怨就怨自己冇用,烏龜都驚。最衰都係寫o個篇唔知係咪真的野的人,害到我咁。而家我只要一諗到自己返到屋企就要避開新成員o個刻,心情立刻變得『勁無奈』。祈求佢唔係咁快長大,唔係我就真係要搬走呀!!





救我呀仔仔....如果你o係到的話,至少你可以保護我,你話我而家可以點算呀!! 仔呀!!

沒有留言:

張貼留言