2007年7月23日 星期一

夢境會成真嗎???


前幾日發左一個我自己覺得好開心的夢,咩夢咁勁呀? 哈哈...

個夢的開頭我唔係好記得係點,印象中的第一個畫面就係....

『我打開左一道門,入左一個唔係好大的宴會廳內,裏面的佈置係以粉紅色為主 + 好多氣球仔(好似電視劇咁),感覺係好浪漫。我見到唔係好多人,但我至親佢地全部都在場,佢地同其他人o係到食緊野+傾計。我望到其中一張枱上有一束好大好靚的火百合(真係好大,我諗我抱唔起佢law),o個刻我feel到應該係男朋友仔想向我求婚,正當我甜絲絲的陶醉中,突然畫面冇晒...』

唉.. 咪就係俾現實中的媽咪+妹妹佢地的談話聲吵醒左law,簡直係勁失望啦!!

原來只係發夢咋,所以有野都係假架。

雖然唔係第一次發呢種夢(可能我真係好恨嫁呀... 唔係仲乜會發夢... 唔係.. 應該係相反.. 人地話夢境與現實係相反.. 哈哈..即係我唔恨嫁啦!!),但係呢個係咁多個之中最浪漫,亦都係我最喜歡。噢.... 好傷心tim!! 因為現實生活中應該唔會有呢個可能性架嘛!!(我男朋友仔係唔會咁浪漫架) 連夢都唔俾人擁有,太唔公平啦!! 我唔制呀!!


之後我都有同男朋友仔講番個夢,佢梗係冇咩反應啦!! 我話佢知我好激氣,佢咪笑笑口law!! 可能佢覺得我太天真o係到笑我傻咋!! 唔識浪漫的男仔永遠都唔會明白女仔所期待的浪漫。有時我心諗『又唔係叫你成日都要浪漫,只係o係一d 應該要浪漫的時候俾小小浪漫我咋嘛, 都唔得咩? 唔係好過份咋嘛』,唉.. 我都係發夢好d 啦!! 哈哈.. 鬼叫我鍾意你呢個唔浪漫的男子咩!!

沒有留言:

張貼留言