2007年6月29日 星期五

A-LEVEL 放榜


今日又係一年一度的中七放榜大日子,平時我都唔會刻意留意,今年就例外啦!! 冇計架,鬼叫劉家四小姐係考生之一咩。 大家都好緊張佢的成績,因為我地好擔心佢好似會考咁..(喊住話要讀書..),所以一收到佢電話首先一定要先了解下佢的反應。
妹妹考得唔算差,比佢自己/我地預期的好,只係英文唔合格攪到佢心情down晒,就算其他科考得幾好都冇用。升到U的機會係好微。唯有叫佢搵其他課程讀囉,明年repeat番英文。
講真我都冇諗過佢會有二個 C (早知就唔好應承佢話每個C 獎勵佢$300啦.. 而家仲二個tim.. 大獲),不過佢肯努力讀書,獎勵下都應該o既!! (鬼叫我得一個妹妹咩!!) 唉... 做人姐姐真係唔容易,興幸仲有大家姐咋!!

沒有留言:

張貼留言