2014年12月11日 星期四

PN 班 ~ 親子遊戲日

上一次學校的親子旅行
因為時間同地點.....  小FAN最後決定唔參加
今次的 『親子遊戲日』就變得不能不參與了
唔想再錯過了解小霸王學校生活的機會!! ♥

 『親子遊戲日』
雖然 11:30 開始,
但我地冇早到,只係依照通告上PN AM 班表演集合時間 12點到
表演 ??  好期待呀!! ♥


今日Dress Code: 學校運動作 / 有聖誕氣氛的服飾

登~登~登~登~
我地當然選擇便服啦!! (之後要去街街 ♥)
紅噹噹的帽子 +衣服    應該都合晒主題吧!


學校門口的大大掛布裝飾


入到學校,先帶小霸王到課室集合
我同爸B 就參觀下先

哇!! 呢個就係『親子聖誕飾物設計比賽』的得獎作品啦!!
(想睇下小FAN 的作品可以去 PN 班の親子聖誕飾物設計比賽)

有D 誇張吧???   飾物咋喎!! 
小FAN 真係想像唔到飾物可以係咁大囉!! (一張枱仔咁大)
不得不讚下家長的心機,犀利 ♥ 佩服 ♥


相信小FAN 明年都要更用心吧 ♥

哈哈 ~ 入小霸王上堂的課室
搵到佢的薑餅人,好攪笑! 



參觀完,我就返去睇下小霸王有冇乖乖地先
爸B 係門外偷偷望左佢好耐,
佢話好多小朋友喊緊,小霸王都好似想喊

點知?? 唔係囉!!
小霸王只係不停周圍望下搵下我地咋!! 
佢完全冇喊,仲好乖咁排隊準備表演
♥ 叻叻 ♥ ♥ 叻叻  ♥


表演地點: 學校大門外
表演項目: 一齊跳舞舞



音樂響起.... 有D 小朋友跟住老師跳
但我家的小霸王仲係到發緊夢囉   呵~呵~ ♥



叫下佢,佢先如夢初醒 
跟住就好開心跟住跳舞拍手



第一次就小朋友跳,第二次家長仲可以一齊跳埋一份


跳完舞,我地就可以返入學校玩遊戲
每間課室都有不同遊戲

呢位小朋友,你可唔可以合作小小呢?? ♥

我地冇樣樣都玩,只係揀左D 冇乜人同簡單遊戲玩

DIY手工
你睇佢幾咁認真 ? ♥♥

呢到係玩拋枕頭!! ♥♥



估唔到小小枕頭都咁吸引小朋友





大約逗留一小時左右,我地就離開了!!
因為太多人,同埋我地有下一站要去

♥ 希望再有機會參加更多親子活動吧 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.12.07 (Sun) ~  2y4m24d
Place:  Kindergarten




2 則留言:

  1. 哇.....原來得獎果D 真係咁強勁架.......睇完嚇 C 我呀......
    係囉,"飾物" 喎,唔係"擺設"喎.....
    不過真係好靚、好強、好犀利呀~~~
    BUT Actually,我覺得你地整果個都靚架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我第一個反應都係.... 嚇左一跳囉!! 完全唔係飾物, 真誇張!

      刪除