2014年12月24日 星期三

▌小小推介▌Cotton Candy Kids Sleeping bag

真係想問下你地,小朋友懶瞓嗎?
我家的小霸王..... 真係......    好好好x..... 懶瞓
晚晚俾佢『拳打腳踢』,唔係打眼就腳踢肚皮,
最衰冇留痕跡呢?   唔係我第二日一定搵佢找數
除左俾佢打之餘,佢仲要赴晒D被,一晚都唔知要身幫佢蓋幾多次被
冬天咪冇覺好瞓???

幸好我終於搵到救星啦!! 
佢就係 Cotton Candy Kids Sleeping bag
其實由小霸王一出世就已經開始用   由 S碼用到 M 碼
點知原來 M 碼對佢黎講已經唔多夠長 (包唔住佢對腳)
多得同事M小姐俾左張七折Coupon 我
放工即刻去買個 L 碼 先

今年出左新款,係星星圖案,好得意!
小FAN 選擇左粉紅色1200號間棉 (最厚o個款)

呢個小朋友開頭唔多肯接受呢個新睡袋 (似我... 唔多鍾意接受新事物)
係都要著返之前o個隻,唔係唔著得,只係o個隻夏天用,冬天用會太薄啦 ♥

軟功唔得,小FAN 唯有硬性強行佢著
佢當然係喊晒咁口啦!! ♥
但點知... 一著上就... 即刻收聲


小FAN: 同之前o個個係一樣架,呻到腳仔出黎,星星仲靚啦!!
小霸王: .........
小FAN: 咁你著得舒唔舒服?
小霸王: 舒服 ♥
小FAN: 咁暖唔暖?
小霸王: 暖 ♥
小FAN: 咁鍾唔鍾意?
小霸王: 鍾意 ♥

真係俾佢激四呀!! ♥



知道靚後,就不停問人佢靚唔靚? ♥♥

講返個睡袋先,
小FAN 個人好鍾意個寬袖款,唔洗驚會冷親個膊頭仔
雖然腳仔唔係包到陷,但只要買o岩Size的話,
小朋友瞓覺時腳仔係完全包係睡袋中,簡直係暖笠笠呀! ♥
最重要係佢地點踢都只係踢到個睡袋,完全冇機會赴被.... 哈哈~
用左新睡袋後,我真係可以一覺瞓天光囉!! 正 ♥♥

♥ 真心推介 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Cotton Candy Kids: http://shop.cottoncandykids.net/products/sleeping-bag-1

沒有留言:

張貼留言