2014年12月18日 星期四

熱鬧的週末/日

剛過去的星期六,天氣突然轉冷
真係要著多件衫呀!! ♥♥

今日 Dress Code:  運動裝 (由姨媽的99 送贈的,購自Canada)

原本小FAN 覺得~ 一套著會好誇,但著士又唔係喎!!
♥ 小朋友真係著乜都得意架 ♥

換好衫,我地就出發返婆婆屋企囉!!
哇.... 估唔到婆婆屋企仲凍過火星呀
所以.... 要加衫褲! ♥

呢位小朋友已經開始懂得照顧BB??
照顧自己都唔得呀... 玩下你就叻!! ♥

由於呢晚姨媽姨丈又有自己活動
但佢地的兩位寶貝不便同行,所以.....  惡夢黎啦!! ♥


呢 2 位龍B 肯乖乖地坐係到寫字字,對我地大人黎講真係BONUS ♥


之後家姐仔又加入,呢一刻真係好溫馨架 ♥
多麼的感動ing!! ♥♥ (但真係一陣咋... >_<)

♥大家和睦相處、互相分享、互相愛護 、互相幫忙 ♥

相信小霸王自己都好鍾意佢地 ♥

大姨我都好鍾意你地三個 ♥ 
如果你地可以無時無刻都咁乖,就真係GOOD GOOD 啦! ♥

幾經辛苦先可以捱到佢地瞓晒覺
大人先叫做可以真係休息下,
真心佩服全職媽媽 ♥♥ 你地真偉大呀!! ♥♥

過了一晚的休息....
第二朝早.... 革命又黎過?? 救命...♥

呢二個小朋友... 當左刷牙係玩玩具吧?

刷牙仲擺晒POSE俾你影,真係笑四人♥

刷完牙食埋早餐,就輪流沖涼洗白白
之後,我地就約左姨媽姨丈一齊飲茶
飲完茶,我地冇一齊行街啦!! 因為我地要去下一場 - 元朗廈村

一個經過多次但未去過的地方,
去廈村的原因係..... 十年一次的『廈村太平清醮


我地唔係廈村村民,只係 99 係隔離圍村的居民
爸B話佢十年都有黎過,仲話好多童年回憶喎!! 
所以我地先黎參觀下咋 ♥

『太平清醮』 小FAN 冇參與過,但舞龍舞獅呢? 我就見太多了
原因??  哈哈~ 咪因為型仔公公自細已學白眉派,舞龍舞獅係佢專長
我地細細個已開始見慣,仲好鍾意睇架 ♥
但隨住公公年紀大,我地就小左接觸了....
呢日難得見到,都幾開心 (小霸王就好似唔多鍾意 ♥)

佢個心..... 一直都好專一..... 向住佢最愛的魚魚的 ♥
贂黎睇去都係得一種魚,佢都睇得好開心、好投入!
媽咪知啦!!  有空一定陪你睇魚 ♥

爸B 仲買埋"麵包魚"俾佢呀! ♥




Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.12.13&14 (Sat & Sun) ~  2y5m1d &2d
Place: 婆婆家 / 元朗廈村

5 則留言:

  1. 運動裝真係好可愛呀,完全同意小朋友著咩都得意呢 ^^
    "婆婆屋企仲凍過火星" <--- 嘩,婆婆全邊區呀,我覺得火星已經好涷啦,因為我都活在火星區麻,嘻嘻

    回覆刪除
  2. 手快快打錯字添....係「婆婆 "住" 邊區」,SORRY ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆 "住" 木星.... 即係大埔, 哈哈~
      佢O個到真係仲凍呀

      刪除
  3. 湊3個真係好大件事, 你都湊得掂!

    回覆刪除