2014年12月11日 星期四

二人世界的週末

今個週末我地冇返婆婆屋企呀 ~ 
因為明天有約加上爸爸要OT 
咁就唔返去囉! 費事一來一回太辛苦了
所以一返工就回家陪囡囡


呢晚,我地倆母女就享受我地二人晚餐囉!! 



冇錯... 你地冇眼花!! 真係咁清..... ♥
點解?? 哈哈~ 
今日係十五,小FAN 要食素,只有菜+米粉
而小霸王剛好又有小小不適,所以就一齊食清D 吧!! 
(PS: 佢有魚蛋食架!! ♥)



雖然係清D,但都好好味架!! ♥



食飽飽,就陪佢玩玩具!!
呢個係新架,Sandy姨姨前日先送俾佢的 ♥



好得意的Anpanman!! 仲會發聲+著燈,好犀利!!
(而家d 玩具真係勁)



玩到model 上身咁款,真係..... ♥♥♥



佩服  ♥ 佩服  ♥



哈哈 ~ 呢晚我地仲一齊著上新買的親子襪
係咪好得意呢??? 
很喜歡呢種一樣的感覺,真係好甜蜜架 ♥



溫馨的時光過得特別快架!! 
期待下一個二人世界

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.12.06 (Sat) ~  2y4m23d
Place: Home

2 則留言:

  1. 嘩,小fan 原來你有定時食素架,其實都幾好呀,清清地咁 ^^
    小霸王果份好強勁呀,佢食唔食得晒架? 好叻女呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我只係初一十五食咋!!
      小霸王最後都只係ko 左大半_

      刪除