2014年12月13日 星期六

▌香港遊 ▌聖誕裝飾 ● APM※ MCP※ THE ONE...

近年商場的聖誕裝飾真係越來越多、靚
商場與商場之間好似比賽緊聖誕裝飾咁
對我地黎講都可以叫做好事架
多左咁多靚景俾我地影相喎!! ♥♥
不過 ~  全港九新界咁多,要去晒真係唔係易事
唯有揀吧! ~  

呢個星期日,去完學校親子遊戲日,我地就即刻坐車出發
『商場聖誕裝飾 ~ 1 日遊』

今日主要目的地係將軍澳,坐巴士去到APM
順路就睇埋SNOOPY

曾幾何時都有鍾意過佢的 (PURIN 未出現前吧~♥)
其實SNOOPY 都好得意!


現在所見應該最小都有成三十幾個SNOOPY
佢地係迫到冇位行咁,好犀利!! 由於太太太... 多人,只好影D 特別的吧~
見到呢個皺紋版SNOOPY.... 有D起雞皮的感覺,哈哈~ 



影多一兩張相後,我地就坐地鐵去將軍澳寶林新都城
唉.... 係去與唔去之間,小FAN 都諗左好耐
火星黎呢到太遠啦?  但至愛喎? 
最後 ~ 小FAN 就問小霸王去唔去睇? 佢居然一口答應 ♥ 
咁就冇解釋唔去啦!! 


OMG ~ 好金光閃閃呀!! ♥♥♥♥
估唔到原來咁多人鍾意佢,小FAN 冇排波波
只係借人地個波波影張相咋! 
一來唔想排,二來攞返屋企又冇乜用。
都係影相留念算吧~ 


不停影呀~ 影呀~ 影呀~ 



小霸王今日就做左我的小主角
♥ 我的最愛一齊合照 ♥



好鍾意金色的聖誕樹,好閃好靚!! 



小霸王: 布甸太太,我地去o個邊行街啦!! (設計對白)



哇!! 好多布甸狗的物品 ♥ 
小霸王: 呢個我地屋企都有啦!! ♥
當然啦~ 媽咪床下底仲有好多冇攞出黎呀! 



同布甸爸爸一齊坐雪車



  ♥ 好型仔的Purin + 好高貴的Macaroon  ♥



小霸王好鍾意呢個杯,不停偷望個杯有乜野 



興奮+快速地影完一輪相之後,
就打算去隔離的 Leonidas 食 purin tea set
噢~ ALL SOLD OUT
冇得食? 四點咋喎?? 
睇返個 menu 先知係每日售30份咋!
真係好唔開心囉!! 賣咁少就唔好成日promo 啦! 激死我呀!



竟然tea 都冇得食,此傷心地就不久留了!
坐巴士出返 TST吧~ 

行過THE ONE,有小朋友好鍾意的比卡超  ♥


大大隻好得意  ♥ PI-KI-CHU



跟住係M 記坐低食小小野就去下一站 - 海港城 TOYSRUS
係時候要買聖誕禮物俾我地的小霸王囉!
買完之後,我地就出海旁影下相先  

小FAN 覺得今年冇上年咁靚,一個閃咋!
影出黎冇咁靚囉! 



(左) 係上年影的 , (右) 係今年影的
小霸王大個左好多,已經唔係咁易影到相
要九秒九同用好多口水先叫到佢影



影完海港城就行去1881
唔~ 唔鍾意~ 唔靚~ 勁多聖誕樹
感覺一點童真都沒有,失望! 



跟住就沿海旁行去尖東 
點解今年小左咁多燈飾? 望住對面海.... 完全係.... 
我知係響應環保,但睇聖誕燈飾係一個傳統咁,一個長久以來的一個習慣
怎麼可以沒有了 ??  難道要變成一個回憶??


幸好尖東那邊仲有咋!! ♥


(上) 去年的duck duck ,(下) 今年的panda 
估唔到小霸王仲記得隻duck duck,問我去左邊呢?



(左) 去年 同 (右) 今年.....
同一位置換上不同的人,哈哈 ~ 



你地有冇諗過我感受架? ♥♥♥ 唔可以咁甜蜜呀 ♥
(睇下你地好得幾耐? 哈哈 ~ ♥)




睇完燈飾,我地去左元氣食晚餐! 食飽飽後就返屋企囉!


呢個就係小霸王今年的聖誕禮物 ~ 係小FAN 想買俾佢好耐的"收銀機"



返到屋企,佢已經急不及待開黎玩啦!!
愛行超市的小霸王完全唔洗教佢就上手了,仲有板有眼! 



Myolie's Supermarket 開張啦!! 
歡迎光臨 ~ ♥




Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.12.07 (Sun) ~  2y4m24d
Place: APM / MCP / THE ONE / TST


4 則留言:

  1. 嘩,小FAN,睇相都知開心啊,節目好豐富啊,又可以影到你心愛的布丁狗 ^^
    我都覺,其實火星去將軍澳真係好遠啊,不過小霸王同你HONEY 都乖乖呀,咁遠都陪你去,抵讚又抵鍚呀 ^^
    元氣好味啊,我好耐冇食了,好懷念啊.....我坐完月一定要去食返舊本.....嘻嘻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 真係好遠呀! 下次唔好攪我地... 哈哈~
      好快架la... 仲有幾個咋

      刪除
  2. 一日去左幾個商場影燈飾,小霸王最開心呀!

    回覆刪除