2014年12月2日 星期二

週末之在家寫生?

一星期中,你地最開心係邊日呢? ♥
小FAN 就最鍾意星期六... 星期日都鍾意
除左係因為放假之外,就係.... 好鍾意見到我家三個小鬼一齊玩
(唔知小霸王係咪呢?? ♥)

我家呢三個小鬼每星期六都會各自返婆婆屋企
跟住..... 就一齊玩 ♥

雖然佢地唔係無時無刻都相處融合
但梗有一刻佢地係好齊心的 ♥

就好似上星期六晚上
一齊食飽飯    再一齊寫生??


動作真係一致!! ♥



先係家姐仔坐係地上寫生



家姐仔話咁快就6歲多了,唔再係小朋友
個性越來越獨立、硬朗
但佢依然係大姨我心中的小豆兒 ♥


細佬仔見到,就跟住家姐仔



呢個小小古惑仔,好鍾意影佢相
因為佢係3個之中最合作
大姨就黎俾你電暈囉!! ♥♥



最後,小霸王又跟埋一份 ♥



我呢個勁頑皮的囡囡,可能日日都影佢
所以開始唔多 so 我 ♥



完全係自我投入去寫生



幾經辛苦先肯望下我鏡頭
(哼!! 媽咪幫你留倩影咋!    你唔so 我將來後悔就唔好怪我!)



如果佢地能夠個個星期六都咁融合
我就多D休息時間!!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2014.11.29 (Sat) ~  2y4m16d
Place: 婆婆家

7 則留言:

  1. 小朋友好簡單. 好容易就開心, 我都覺得對住小朋友係最開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小霸王真係好呀, 有表姐同表哥可以個個星期一齊玩~

      刪除
  2. 有玩伴真好,就咁一齊已經好開心了 ^^
    巨龍又係,見到堂兄、堂姐就好開心,哈哈 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍好快多2個伴陪佢玩, 仲開心!! 真係好想快d 見到巨龍左擁右抱的相!! 一定好sweet

      刪除
  3. 有玩伴一齊玩,真係開心好多,你幾時開工呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 開工? 唔會啦!! 一個已足夠, 真心冇能力同體力湊多個

      刪除