2014年5月9日 星期五

Our New Hair Cut

2014.05.03 (Sat) ~ Day 660


小FAN 的髮型都有幾年沒太大改變了
如果冇記錯
應該係由懷孕時開始
9個月懷孕期 + 21個月大的小月霸王
= 30個月 (最小)

摘起晒D頭髮對小FAN 黎講係最方便
因為頭髮唔係整到小朋友
抱住小朋友又方便D
所以... 摘摘摘...
就係咁...
前陰的頭髮就摘到..

斷得就斷、碎得就碎...
前額越來越高咁

唔得... 再咁落去就...
所以決定CUT CUT CUT

哈哈!!
 << CUT + 染 >>
第一次帶埋小霸王去
都預左佢會大喊一輪
小FAN 已經為佢準備好
小食、愛機、被被

幸好
大喊完一輪後就乖乖地坐在我身邊

能夠 乖乖地坐係到等我 2個多小時
算係一個真嘗試,俾個小乖你啦!!
可以再好D

雖然小FAN 覺得黑頭髮都不錯
但心中都係掛住最愛的橙啡色

前陰剪短左 + 後面剪薄左
成個頭冇咁heavy
I like it!! yeah!!


嘻嘻! 我剪之餘梗係... 唔少得小霸王啦
4大長老成日叫我幫佢剪
唉!! 我又唔係stylist
萬一衰左咪弊
都係唔好搵呢d 黎玩!!

呢位小朋友只係肯合作一陣
所以唔係剪得太短
但長度只小唔洗摘頭髮囉!!
(唯有下次再黎)




其實剪短前陰仲有一個原因
就係... 親子LOOK
哈哈!!

等左好耐架啦
希望咁樣睇落去
小霸王會似返d 我
(dreaming....!!)


沒有留言:

張貼留言