2014年5月19日 星期一

婦科檢查 ‧ 陪公公覆診

2014.05.14 (Wed)


今日小FAN 原本仲係到諗
去唔去做檢查好
幸好小霸王出左院
小FAN 就安心晒!

請左早上半日假
BOOK 左9:40 去 婦科女醫生 - 陸加寧
做例行婦科檢查

今年同往年一樣
揀左做全面D 的檢查,但就冇驗血



HK$1000.- 精選婦女健康檢查計劃 (又加左價, 上年只需$920)


包括:


1. 身體檢查
身高: 155cm
體重: 46.5kg (哇! 比起上年重左2.2kg, OMG!)
血壓: 101/56


用手觸診 - 檢查甲狀線、心肺及腹部

2. 小便常規檢查 - Result: Normal
包括尿糖、尿蛋白及尿中有否紅細胞或白細胞

3. 乳房檢查 - Result: Normal
用手觸診 - 觀察乳房形狀、乳頭及皮膚變化、有冇異常

4.栢氏抺片檢查  - Result: Normal


5. 盤腔超聲波 (子宮、卵巢、輸卵管)  - Result: Normal



我諗只係用左15 mins

10日後先有report
等電話通知
希望所有野都正常!!

**********************************************

檢查完就坐車去北區醫院會合公公
因為今日係手術後睇報告的日子

咁重要又點可以唔陪公公呢??
(詳情下一篇先講)

公立醫院真係等到唔耐煩
明明約左12點
已經早左半小時登記
都要攪到成1點先睇

但講野就講幾分鐘囉
激四人!

睇完報告就即刻趕返公司
幸好只係遲左30 MINS 咋!!
唔係又要請埋個半日....











2 則留言:

  1. 陸加寧 .....噢,我好耐好耐之前睇過佢一次,覺得佢麻麻地,冇咩禮貌又勁hea.....佢依家仲係咪咁啊?
    栢氏抺片檢查...我最怕呢個....之前生完巨龍冇耐,我返左仁安做婦檢,其中又係有呢個....諗起都怕....
    希望你report 一切都正常啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上佢個人係COOL D 姐, 可能我習慣左呢類醫生,我睇開的家庭醫生都係串串地,哈哈!!
      其實未生阿囡前我都好怕做婦科檢查,唔舒服咁!
      但生完後就冇咁怕,因為跟順產生的痛比.... 真係... 冇得比!!
      REPORT 出左, 一切正常!! YEAH!

      刪除