2014年5月8日 星期四

五 ‧ 一勞動節

2014.05.01 (Thu) ~ Day 658

返左三日工又有一日假放下真好
呢日約左二位好姊妹
一齊去HIGH TEA + 行街
當然仲係 BB Gathering

約左二點沙田等
我同小霸王12點食好午餐就出發囉!!


都有差不多半年冇聚埋一起了
講真..
各有各工作、家庭同小朋友
真係唔係咁易出街

我地揀左一田樓下的抺茶館
大家一齊坐下傾下計、嘆個dessert

味道ok 啦!!
志在係坐下姐!

食飽就周圍行下
沙田真係唔係一個好行的地方
太多太多人啦!! 討厭 ~




行到五點幾我地就say bye bye
各自回家

返去同爸B 食dinner
3 大 1 小叫左個4人餐
估唔到又食得晒
(我估係份量小左)




新批... 麻麻地
好cream, 勁漏!!
食到要起左邊位唔食囉!!




今日最大收穫係小霸王
又有禮物收
Thanks Sandy 姨姨





2 則留言:

  1. 對呀,我都好憎行沙田,人多到恐怖 @@"
    不過個商場又好集中,多野行,有時真的又愛又恨呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 如果冇咁多自由行, 就真係Very good

      刪除