2014年5月28日 星期三

五月生日之星

2014.05.24 (Sat) ~ Day 681

數一數
原來已經三個多星期冇返大埔娘家啦!
小霸王都有叫我「返婆婆到」
因為佢記得SATURDAY 係要返婆婆到
所以我估佢真係好掛住婆婆、公公、表姐弟佢地

今日終於可以返去啦!!
唔知小霸王係咪太開心
一早七點就起身
所以我地就唔夠八點就返到婆婆屋企

一整天我地都冇出街
天氣咁熱留在家中休息比較舒服
嘻嘻哈哈~

等到晚上七點我地先出去食飯
為五月之星 ~ 慶祝生日

Happy Birthday to 姨丈 & 細姨

我地揀左大埔墟新開的富熹園韓日料理
HK$198 /位
任食1.5小時
新張期內九折,即免左加一囉!!

新地方環境乾淨
食物款式一般
味道可以
服務可以

以HK$198呢個價錢 + 只係食1.5小時
 就真係貴左D 囉!!
如果佢地唔減價 / 加長時間
相信過一排唔會咁多人黎囉!!



由於好準時叫你走
而且1.5小時食都唔夠時間食
所以... 蛋糕就... 攞返屋企先再切

細姨
祝你 新工作順利
越來越靚
身體健康!!





2 則留言:

  1. 小fan,你同細姨好似樣呀 ^^
    祝細姨生日快樂,身體健康,笑口常開 :D

    回覆刪除