2014年5月22日 星期四

流浮山晚宴

2014.05.18 (Sun) ~ Day 675

星期六返左法國醫院覆診
蔡醫生話:「好好!! 冇問題啦!!』
我就順便叫蔡醫生開埋D平安藥俾我地帶去旅行
呵呵!! 終於鬆一口氣了!!

雖然話好得七七八八
但小FAN 都唔敢帶小霸王去街街住
始終未完全話好返晒!!

所以今日我地都一整天在家
到晚上先出街

因為老公仔的婆婆生日
不得不出席

由於只係食個晚餐
就以『輕鬆、舒服』的打扮為主吧!!

又係小FAN 大愛的工人褲.. 哈哈!!



今晚晚餐係o係流浮山食海鮮
小霸王第一次去咋!!
(如果唔計在我肚中去過的話)


呢個勁鍾意魚蝦蟹的小朋友
見到... 就WAWA聲
好開心!!

而係人群中居然俾小FAN 見到
"歐陽震華"
佢真人原來係... 好高、好瘦、幾靚仔架!

見未日落晒
我地就到最入面行下
多得現今科技
小霸王肯乖乖地坐係到
我地就可以好舒服地慢慢享受晚餐
YEAH!
不過...
流浮山真係勁多蚊
做好防蚊準備 (蚊貼+蚊機)
仲有我同老公仔都已經唔貼蚊貼等D蚊咬我地
但都係... 會中囉!!

好毒呀!! D 蚊... 激死人!




4 則留言:

  1. ""歐陽震華" 真人原來係... 好高、好瘦、幾靚仔架!" 0_0/...吓 ??? 真係睇唔出啊,你有冇過去影佢呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架!! 我都好意外!!
      佢走得太快, 所以...

      刪除
  2. ""歐陽震華" 真人原來係... 好高、好瘦!! 哈哈, 真係估佢唔到啵~

    回覆刪除