2013年12月5日 星期四

▌澳門遊 ▌‧行程篇 ‧Day 2 ‧金沙城中心‧Kid's Cavern

2013.11.18 & 19 - Macau 2 Days Trip


今次選擇住金沙城有 3個主要的原因:

1. 大型的兒童世界 Kid's Cavern
2. 夢工場的主角
3.朋友仔住過話唔錯

金沙城中心必到景點:
Kid's Cavern

「兒童世界KID’S CAVERN」位於澳門金沙城中心,占地約三萬五千平方呎,為澳門最大型的高端兒童綜合王國。七彩繽紛的外牆已令人心情大悅,內裏商品更應有盡有,大型糖果屋、公主主題飾品區、機動戰士高達主題店中店、LEGO概念專櫃、Sanrio Gift Gate專門店等,令人目不暇給。

唔係太難搵
係正food court 隔離咋!!

Day 1 夜晚9點幾去都未收
小睡中的小霸王被我叫醒
(因為怕佢再瞓就夜d 唔肯瞓, 所以...)


起初都唔係好肯
點知發現咁多玩具,就....


向來唔多鍾意坐車仔的小霸王居然肯乖乖坐著



呢到 d 玩具簡直係同玩具反斗城有得比...
唔係... 應該係多款 D tim ar
如果佢地價錢平  d 仲好,
因為同 HK 差不多價,就無謂咁遠買啦!!

仿且,小霸王又冇話睇中玩具.. 呵呵!!

(呢個真係佢的優點,佢暫時都唔會叫我買,
就算我話買俾佢,佢都唔要。
希望Keep 住呢個優點吧!!)


Day 2 下午又去過
玩過一次
小霸王已經找到佢的樂趣



唔知係咪咁...
佢愛上左揸車車??



見到d 玩具,我都想擁有埋一份呀!!




去完 Kid's Cavern
見到 food court 旁好多X'MAS 裝飾
哈哈... 又係不停影相的時候






不過燈光問題
再加上係我影的
所以出黎的相..... 哈哈...



影完又去其他地方行下
終於見到你地啦!!


功夫熊貓 VS 荒失失奇兵

主角名... 我真係唔係好記得囉!!


唉... 又係好鬼大的噴水池呀!!
再加埋咁靚的花.... GOOD!!





沒有留言:

張貼留言