2013年12月13日 星期五

早 + 午餐 @ 華嫂冰室

2013.12.07 (Sat) ~ Day 513


呢日短週的我,
一早同老公仔帶埋小霸王去左幼稚園交留位費
之後就去搵野食

一直都好想去試
但因為星期日唔開
所以好難搵到時間去

今日終於都俾我等到啦!!
我所講的就係...


一間位於屏山好出名的冰室
鄧達智都勁力推薦的

其實距離小 FAN 家真係唔算太遠
30 分鐘左右就到

如果由天水圍西鐵站行過去
就... 慢慢行都係15-20分鐘左右
但由於間冰室係o係村入面
所以唔係好熟 / 或第一次去的話
最後搵定點去先
(我都係全靠老公仔帶路咋!! )


去到已經唔少人排緊隊
好彩都唔算十分多人
可能係10點幾卦??


我同小霸王就周圍行下
影下相 + 睇定食乜先
等左都係30分鐘就有位
俾我預期快囉!!

入到去即刻order
因為話到明,即叫即整
又要等架!!
等野食都等左10分鐘



我地二大一細
叫左 2碗麵 + 一個包 + 2 杯飲品

招牌菠蘿包 - 真係好好味!!
估唔到蕃茄+半熟蛋+牛油會咁好味
一定要食呀!!

雞翼豬扒蕃茄湯烏冬 - 老公仔話好濃,但都唔錯
好足料, 2隻雞翼 + 2 件豬扒喎!!

火腿蛋米粉 - OK 啦!!
可以選擇.. 清湯 /皮蛋莞茜 / 蕃茄湯底 +$8
因為要就小霸王及我唔鍾意皮蛋
所以叫左清湯

我見好多人都叫皮蛋莞茜
相信應該好OK

飲品 - OK

味道: ★★★★☆
環境: ★★★☆☆
服務: ★★★☆☆
衛生: ★★★★☆
抵食: ★★★★☆


有興趣的, 不妨去試下!!





沒有留言:

張貼留言