2013年12月31日 星期二

平安夜

2013.12.24 (Tue) ~ Day 530


相信好多公司平安夜都會係
X'mas Party 之後就收早

嘻嘻...
小Fan 老闆係完全唔會理會呢d 西方節日
唔好話收早
今年party 都冇

冇計喎!!
小Fan 公司係私人+細規模公司
年輕人?? 真係1隻手都數得晒
阿豬媽 + 小生 簡直係3/4 囉!!

連已經 3X 歲的小FAN 都已經計埋去年輕人
可想而知....
攪黎都冇用
小FAN 試過叫老闆攪過一年
但阿豬媽 + 小生個個都係掛住食...
完全冇開PARTY Feel

所以咪攪仲好囉!! 係咪??

是但啦!!
小FAN 只求快d 收工回家
見我二個愛人咋!! 哈哈...

放工返到屋企
食飽飯就出去行下

今年都係選擇去屯門行下
近近地嘛!!


行下 V CITY
再去屯門市廣場
估唔到今年唔多人
相信係因為商場冇攪倒數吧!!



行左個幾鐘,十點幾
見好多SHOP 都CLOSED
就回家囉!!


回家時發生左件好好笑的事
HAPPY SHARING下先:

事緣係小FAN 想推開對玻璃門出去
點知冇留意個指示係『拉』
就咁撞左埋去

我的愛人老公仔笑住講: 拉呀!!係拉呀!! 你睇唔到架咩?
我: 真係冇留意 (其實行親去o個對門,我都撞..哈哈)

點知...
小霸王就不停笑住咁講: 拉~! 拉~!拉~! 拉~!~ ....

真係笑死我囉!!
俾呢個人細鬼大的小霸王笑左耐
真係好醜怪呀!!





2 則留言: