2013年12月16日 星期一

▌香港一遊 ▌ 睇紅葉 @ 大棠

2013.12.07 (Sat) ~ Day 513


食完個豐富早午餐後
就返屋企同小霸王沖涼同休息下先

到下午2點幾先再出門口
(因為婆婆公公佢地同姨媽媽一家去左布吉旅行
所以今個星期不用返去)

唔洗返娘家
梗係要出街 wet 下啦!!


由於小 FAN 老公仔好想去睇紅葉好耐架啦
所以.... 就陪佢去睇

坐巴士去到大棠
就開始我地的"紅葉之旅"

由大棠一直行... 經過渡假村、郊野公園....
再向上行
(你唔好問我點行,我都係跟住老公仔行)

但放心,唔難... 真係一直向上行
估唔到唔洗個半鐘就上到去
犀利呀!! 不得不讚下自己
(我老公仔話我太陽落山都未上到去呀!!)
  


YEAH!! 到左啦!!
帶小朋友去真係要推車仔
唔係... 抱到手到軟



第一次玩葉葉的小霸王
感覺好新奇,但都係3分鐘熱度咋!!





講真
唔係我想像中咁靚咁多囉!!
但都不錯了!!
由於人多,我地都唔係影左好多相




冬天太早日落
影左一陣就要落山囉!!


呢個"紅葉之旅"
用左 2個半鐘時間
由 3:00開始行,5:30 已經落埋山了
所以... 真係得個行字多
當做下運動都不錯
天氣涼涼地,行得都好舒服!!

明年再去吧!!



2 則留言:

  1. 好靚!!! 去咁多次大棠, 都唔知有紅葉。
    相片影得好靚, 連囡囡同媽咪都好靚! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 芬妮, 我都係近期先知咋, 除左大棠, 好似青衣公園都有得睇

      刪除