2013年12月10日 星期二

週末必到處‧婆婆屋企

2013.11.30 (Sat) ~ Day 506


早前睇到 BK有個媽咪出左個 POST

好明白佢的感受
因為每個嫁左出去的女子都會有呢個情況

講真,
一個月返去娘家幾多次先係對的呢??

相信冇人答到你囉!!

唔返娘家又唔代表係錯的

其實係好講自己個心

一個電話問候,好過見面時吵架 / 冇野講
一齊食飯,總好過你打俾佢問佢食左飯未

所以冇一定的答案
每個家庭有佢地自己的相處方式!!
【有心係勝過一切】

就好似小FAN 我咁
結婚已經 4年啦!!

除左坐月o個段時間外,
每個月至少一星期返娘家一次
而家多埋小霸王都不改變
仲反而返多左
因為星期六會 stay o係婆婆家瞓一晚
星期日晚上先返屋企

相信係小FAN 個人問題
我真係仲掛住娘家架!!

所以婆婆屋企已經變左小霸王的『週末必到處』
哈哈!!



好開心小霸王已經到左可以扮靚靚的階段
簡直滿足晒我呀!!



而且小霸王亦開始有佢的私人玩樂時間
有了表姐仔在身邊
佢已經唔需要我了!!



我當然係開心啦!!


希望佢地的感情可以長長久久啦!!~



沒有留言:

張貼留言