2013年6月5日 星期三

♡ 搗蛋王 ♡

♡ 搗蛋王 ♡

@ 2013.05.31 ~ Day 323
真的不能低估小朋友的生長速度
真係
來也衝衝
去也衝衝


(呢張相感覺好似... 囚犯咁.. 哈哈)每朝起床
阿囡已經習慣左.... 要自己企起
但仲未肯自己坐起
(如果坐埋... 我就真係...)


你個掃把頭可唔可以平d d呢?
唔好咁高好wor



呵呵....
你做錯咩呀?? 咁驚?




阿囡企起身的speed 係...
" uncontrollable"
係佢自由選擇


從床欄偷望我
"bigaboo.. i see u"






李小姐..
我知張床有限
但都斯文d啦!!



當玩到咁上下
阿囡就會開始佢的
"三分鐘熱度"脾四



不過我係會盡量唔理佢
等佢自己發一陣先

但真係只係一陣咋!!

阿囡知道我弱點
扮晒可憐令我心痛
佢就成功


我要堅持呀!!


沒有留言:

張貼留言