2013年6月19日 星期三

♡ ♥ Happy Father Day ♥ ♡

♡ ♥ Happy Father Day ♥ ♡

@ 2013.06.15 & 16 ~ Day 338 & 339

呵呵!!
媽媽節過左, 話咁快就到爸爸節


一連二日都在慶祝
冇計, 因為阿囡同我而家都係多重身份



星期六
收工返去接寶貝囡
幸好天公都好好
唔係太大雨咋
唔係真係唔知點返去


落雨嘛...
當然要做好準備工夫啦



戴晒帽著埋衣褸
一定唔會濕身吧!!

晚餐前
冇乜好玩
表姐仔就share 佢d 煮飯仔出黎同阿囡玩


第一次玩煮飯仔的阿囡
感覺好新奇, 好得意




攞住個pan 呀
玩下個spoon 咁




熟悉左之後就...
黎料....


差不多把表姐仔個open kitchen 擦左
幸好....冇事

今晚我地選擇左留在家中慶祝
因為公公話... 乖孫多又細
唔好出去同人迫!!

唯有辛苦媽咪煮海鮮餐
有... 魚, 蝦, 聖子, 鮑魚etc
yummy!! yummy!!



當然唔少得cake la
今次又係食美心
揀左tiramisu
都不錯!!



今時唔同往日啦
父親節合照...
不再是同囡囡影
換左....一句
『乖孫,過黎同公公影相。』

噢!! 我的daddy...
咁我呢??


(呷醋中)



星期日
父親節正日
當然要俾返呢個新任dad dad 啦!!


第一次以父親身份慶祝father's day
佢梗係開心啦!!


dad dad 瞓醒覺就黎婆婆家接我地去行下街街
見都3點幾
所以只係去大中行下

因為老公仔想出手機
所以就去左123 睇下renew 有咩優惠
最後佢就出左S4
我都想要呀....
但都係等renew 先
唔係唔抵

跟住行下uniqlo 買底衫仔俾阿囡


阿囡就真係豐富囉!!
有禮物收...


契婆送上二件anpanman
好cutie 呀!!
(實在太多人知道我地鍾意anpanman!!)


shopping 過後
就join 埋公公婆婆食dinner
因到到都勁多人
最後揀左食板長
仲要係我等位、我埋單!!


冇計... 一日姐.. 俾老公仔大晒

沒有留言:

張貼留言