2013年6月26日 星期三

♥ New Hair Cut ♥

♥ New Hair Cut ♥

哈哈
說真的... 應該有一年冇整頭囉!!
對上係... 生阿月之前剪短左

好多原因下令我懶得去整頭
不過最主要係...

一來係... 怕阿囡唔認得我
二來係... 想留長電髪
三來係... 髪型師唔得閒
唉.. 但真係一日見一日自己d hair 好差
我指髪質
髪尾好乾 + 開叉
冇得唔剪

而且阿囡好鍾意"mon"我d頭髮
所以最後.....

*****************************************************************************************

變髪前



變髪後





等唔到剪開的髪型師
唯有試下阿媽剪開o個個

我已經攞返幾年前的相片
俾佢仿照咁剪
但最後..都剪唔到我要的

我諗係我髪質唔同左
又或者佢....

唉...算吧!!
勉強ok 住先
再找找有冇其他髪型師吧!!
一分錢一分貨

*****************************************************************************************

o係我剪髪時
阿囡不知為何不停喊不停叫我
好可憐咁
d 眼淚大大粒
相信佢梗係怕其他傷害我吧!!

又或者佢唔鍾意剪髪?
因為想幫佢剪髪時, 佢都勁喊
所以冇得剪

等佢再大d吧

沒有留言:

張貼留言