2013年6月5日 星期三

♡ ♥ 屯門閒逛 ♥ ♡

♡ ♥ 屯門閒逛 ♥ ♡

@2013.06.01 ~ Day 324
TSW 師奶兵團又
出動啦!!
(其實三位中有一位仲係小姐
但冇計, 小數服從多數嘛!!)


今日放工返屋企
準備好後
又係西鐵站等
又係再戰TM

TM 好過YL
因為商場連住晒
一定唔會曬親同熱親
始終有阿囡同一個大肚婆嘛!!


街街去的阿囡
梗係好開心
(相信佢一定遺傳左我唔痴家的性格
咁結婚後, O係屋企真係冇乜好做嘛!!)


首先我地
去左醫肚
食"別府"

跟住就行街街
主要都係睇BB 野

TM JUSCO
係一定會去
買下平野


二件衫仔 SIZE 80
三條短褲仔 SIZE 80
共HK$199.50.-

(全部都係HK$39.9.- / 一件)

再轉戰其他SHOP
剛好見到一間新鋪開張
就入去睇下

BABIBOO

sales 話只要click 去佢地的FB
再LIKE 埋就即送DUCK DUCK 一隻

有野送梗係LIKE 啦

三個師奶LIKE 爆左
(因為送左俾我地就立即舉牌話『今日送完』)


隻DUCK DUCK 都幾得意
姊妹SANDY 唔要俾埋阿囡
咁我唯有轉送俾表弟吧!!


見佢地勁SELL 我地買野
而我又想買張大抱被仔俾阿囡
咁咪幫襯買左呢張
哇.. 真係勁大張, 我用都得

HK$198.- (九折)


沒有留言:

張貼留言