2017年1月6日 星期五

Little M 親子教室 ※ 章魚小丸子 ※

前文都有提及我年尾時幸運地抽中左小小獎
其中一個就係 Rasonic Multi Hot Plate (多功能電熱盤)
(抽中時真係勁勁勁開心)

其實自己都好想買黎玩下,但... 又怕三分鐘熱度 (真係....囉)
好彩唔洗錢下抽中.... 真係.... 開心四....哈哈!

小霸王一知道有得整章魚小丸子之後
日日問我幾時有得玩? 幾時整?.... 
所以早係11月已經開左機玩架啦! (未得閒update咋!)


材料: 
燒章魚丸的預伴粉、雞蛋、冰凍八爪魚粒、水、
木魚碎、紫菜碎、燒章魚丸的專用醬
(大部分可以在AEON 12蚊店買到)


做法: 
1.將八爪魚切粒,加鹽煮熟,再過冷河,抹乾水備用
2. 蛋、水、粉混合攪拌,成幼滑的蛋漿狀,備用
3. 預熱電熱盤,每一格上塗抹少許生油
4. 倒入蛋漿,加入八爪魚粒
5. 當底部開始成形時,以竹籤將小丸子反轉
6. 直至小丸子燒成金黃色,就完成


** 最後,可以根據個人口味加入加上木魚碎、紫菜碎、醬油 **


登登... 出盤啦!! ~  YUMMY


第一次整小丸子,有預拌粉真係勁方便
感覺都唔係好複雜,味道冇街邊咁濃味,但材料十足!!

10 則留言:

  1. 我見最近Bruno出咗我至愛嘅藍灰色,我都心郁郁中呀,但又怕自己三分鐘熱度

    回覆刪除
  2. 嘩,好正呀,我都好想買,易整嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我家附近冇AEON 12蚊店啊.....
      預伴粉、冰凍八爪魚粒、木魚碎、燒章魚丸的專用醬普通超市有冇架?

      刪除