2017年1月21日 星期六

再戰... 錦田鄉村俱樂部

12月中學校旅行先去完,估唔到唔夠一個月我地又再去
元旦後的假期  爸B要返工  冇乜野好做就相約姨媽一家去玩

姨媽話"見入開火星,不如去試下華嫂"
咁我就預早一小時去搵位,2點開已經排長龍
最後.... 好彩唔洗 3點有得食


食飽飽後.... 即去玩啦!! 
呢 3 個 一心諗住摘士多啤梨的小朋友   勁期待
點知.... 半個月前係多到任你點摘都係大大粒的
過左個聖誕居然.... 係.... 你想摘都睇你好唔好彩呀
CRAZY..... (慳返)


唯有摘幾粒就當摘過吧!!


摘唔到靚士多啤梨就轉左掘蕃薯
掘呀~ 掘呀~ 掘呀~ 
呢到 D 蕃薯真係好好味架!! 


冇錯.... 又係呢到....
上次一對二,都可以玩好耐
今次三對二,唔洗 5 分鐘KO 玩完
(PS: 相信豬先生佢地呢日食得太多,已經飽到瞓住食)


跟住... 就去玩D 平野
最抵就係租單車,$20/任玩一小時

平時你叫小霸王玩單車.... 佢一定SAY NO
呢次有人陪玩,居然勇敢地嘗試
(真係要搵家姐細佬陪佢玩多D先)


話咁快就天黑,我地就出返YOHO 食個DINNER就算


呢日有家姐細佬陪玩  小霸王玩得好開心之餘 我都輕鬆D
YEAH!!

2 則留言:

  1. 其實華嫂係咪真係好好食?
    我見好多人話去呢....
    我公司附近都有間,日日都勁多人 @@"""

    回覆刪除
    回覆
    1. 華嫂係咪真係好好食? --> 未試過都可以食下O既 (但其實食完都唔覺得太特別囉)

      刪除