2017年1月11日 星期三

跑跑跳跳♥周圍走♥十一/二月

睇返 D 相先發現 11月同12 月去左好多公園/農場玩
有去過的亦有從未去過的

♥ 元朗公園 ♥
住係火星的一定去過,但唔係講笑,我都係第一次行上百鳥塔
(因我唔多鍾意雀仔,行左先發現冇乜雀仔)
估唔到小小年紀的小霸王,可以自己行上去又行返落黎都冇話辛苦
(大人、小朋友當做下運動都不錯!)


♥佐敦谷公園♥ 
成日都見人提呢到,對於火星人去呢到真係唔多方便
但環境真係好唔錯,有一大片草地、遊樂場、小型溫室、跑步徑....
小朋友係草地任佢跑跳又唔洗擔心佢跌倒,正!
黎野餐都不錯,不過我估星期日會好多人
(最好就..... 揀星期六吧!) 


♥ 坪石公園 ♥ 
由佐敦谷行去.... 係得.... 但好累囉! 
(我地跟住Google map 行.... 行多左好多路....唔係的話都唔係太辛苦)
呢到.... 真係好好玩,設施新、款式多.... 
最令我意外的是.... 有一個新設施,係手動lift,好攪笑,好得意!!
仲有好多恐龍石 (呢到以恐龍為主題架!)


♥ 元朗 448 Farm ♥ 
元朗新開的農場,未完全完成,仲不斷加野
地點比較偏遠,要坐的士或揸車入去
環境... 唔... 勁多蚊 (做左十足準備都中蕉)
唔算多野玩,以睇的比較多
可以等佢地整多d 野先去都得,唔係就..... 1 小時都KO完
(FB 找尋 448農莊) 


♥ 荔枝角公園 ♥ 
呢到去過幾次,好奇怪的是次次去到都係濕O既 (唔係下雨就係下完雨)
今次終於可以玩到啦!! 呢到除左玩,仲可以影下相,唔錯架!
但留意星期日.... 呢到係勁多姐姐... (如果玩遊樂場就唔怕,影相就... 避下都得)


哈哈~ 2017年要去更多從未去過的公園先
香港真係好多公園架,要玩晒.... 真係... 有排玩呀!

4 則留言:

  1. 對呀,好多公園,不過我地去來去去都係果幾個啊....
    我好喜歡荔枝角公園,好靚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有D公園交通/地點真係比較唔方便, 所以.... 我都係去開O個幾個咋

      刪除
  2. 坪石公園講咗好耐,我咁近都仲係未去過

    回覆刪除