2017年1月25日 星期三

我的煲劇榜 ♥ 2016 ♥

2016年
種類 劇名 集數 推介度 評價
台劇 必娶女人
主演:   邱澤、柯佳嬿
15 ★★★★☆ 不錯
韓劇 奶酪陷阱
主演:  朴海鎮、金高恩、徐康俊
16 ★★★★☆ 不錯
日劇 請與廢柴的我談戀愛
主演:  深田恭子、藤岡靛
10 ★★★☆☆ 一般
韓劇 太陽的後裔
主演:  宋仲基、宋慧喬
16 ★★★★★ 好睇
韓劇 回來吧大叔
主演:   鄭智薰、吳漣序
16 ★★★★☆ 不錯
韓劇 再一次 Happy Ending
主演:   鄭敬淏、張娜拉
16 ★★★★☆ 不錯
韓劇 結婚契約
主演:  李瑞鎮、 U-ie 
16 ★★★★☆ 不錯
韓劇 記得你
主演:  徐仁國、張娜拉
16 ★★★☆☆ 一般
綜藝 一路上有你 (第二季)
主演:  張智霖、袁詠儀
12 ★★★★☆ 不錯
韓劇 上流愛情
主演:  盛駿、 U-ie 
16 ★★★☆☆ 一般
韓劇 魔女的戀愛
主演: 嚴正化、朴敘俊
16 ★★☆☆☆ 失望
韓劇 又,吳海英
主演: 文晸赫、徐玄振
18 ★★★★☆ 不錯
韓劇 好運羅曼史
主演:  黃正音、柳俊烈
16 ★★★☆☆ 一般
韓劇 花漾之戀~浪漫滿屋2
主演:  魯敏宇、黃正音
32 ★★★☆☆ 一般
韓劇 Doctors
主演:  朴信惠、金來沅
20 ★★★★☆ 不錯
韓劇 任意依戀
主演:  金宇彬、裴秀智
20 ★★★☆☆ 一般
韓劇 打架吧鬼神
主演: 金所炫、玉澤演
16 ★★★★☆ 不錯
韓劇 W-兩個世界
主演: 李鍾碩、韓孝周
16 ★★★★☆ 不錯
韓劇 雲畫的月光
主演: 朴寶劍、金裕貞
18 ★★★★★ 好睇
韓劇 月之戀人-步步驚心:麗
主演: 李準基、李知恩IU
20 ★★★☆☆ 一般
韓劇 購物王路易
主演: 徐仁國、南志鉉
16 ★★★☆☆ 一般
韓劇 嫉妒的化身
主演: 曹政奭、孔曉振
24 ★★★☆☆ 一般
韓劇 獨酒男女
主演: 河錫辰、朴河宣
16 ★★★☆☆ 一般

總數: 22套 (即平均每月煲到 1.83套)

相比之前,已經煲小左好多...... ^_^
近年... 冇乜點出現D 可以煲完再煲的中毒劇
多數是追完就算,係好睇! 但冇衝動令你再煲,
想當年的FULL HOUSE呀... 花樣男子呀... 惡作劇之吻呀...
真係可以令你煲到覺都唔想瞓,而家...... 唉....
冇計!~ 我的雨神結左婚... 另一男神Minho... 又少拍...

8 則留言:

  1. 有沒有看台劇 "愛上哥們", 看完應該會中毒,記住要睇埋花絮, 花絮才是重點!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛上哥們?? 邊個做? 我多數為靚仔而睇, 哈哈!
      BTW, Sharon,好耐冇見你留言, 好掛住你

      刪除
    2. 陳楚河同賴雅妍做的~ 我被陳楚河迷倒了, 哈哈~

      係呀, 太忙, 無時間寫 blog, 但耐唔時都有睇下 blog 友仔的 post 嫁~

      刪除
    3. 陳楚河... 哦!
      煲完韓劇先睇下

      刪除
  2. 22套叫少????????????????????? 勁呀
    我對上一套係來自星星的你, 跟住最近要半夜唔訓先睇到鬼怪咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用返工放工LUNCH時間煲咋!!

      刪除
  3. 好勁呀....我對上一套係....天國的雞批呀.....講出來都唔好意思XDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 返工放工坐車時間長, 冇咩煲好悶架!

      刪除