2016年5月9日 星期一

R.A.D Exam Level 2

踏入五月   又要請假陪囡..... 考試
冇錯  上個月先考完咋! 話咁快五月六日呢日又黎
今次仲要係平日   我要請假  小霸王都要請事假

九點要去到奧運總校報到
所以.... 八點就出門迫西鐵
唉.... 返工時間的西鐵真係勁多人,好彩坐到架特別車有位坐咋


今次同樣放低佢入學校準備
而我就係外面同D 媽咪傾下計等佢

話咁快就考完啦!! 見佢輕輕鬆鬆咁走出黎
問下佢考成點?

我:  係咪零分?
小: 唔係,一百分呀!
(唉... 自信爆左燈囉!! 哈哈~)

暫時都係未知結果,但見佢一次比一次大個女
一次比一次淡定,一次比一次更有自信
♥ 呢個表現已經值回票價了! ♥


有人仲要求我買野獎勵佢?

小:  媽,我想買玩具
我: 點解? 點解要買玩具? 你有乜野做得好好呢?
小: 我好乖咁跳芭蕾囉!!

真係....♥.... 
唉! 就獎勵你啦!!  

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言