2016年5月13日 星期五

笑笑小語錄 @ 45 個月

【甜心事例  (一)】※
升上K1之後,小霸王明顯地改變左,原本佢係小港女而家叫佢幫手做下家務呀~ 執頭執尾呀~ 都一一好樂意地去幫你,就好似呢日我同佢去日X城買家居用品....

我:  BB,不如我地買兩個大膠箱返屋企執好你d玩具,好唔好?
小:  好呀!
我:  咁你揀下要邊款箱?
小:  唔.... 梗係 pink 同 hellokitty 啦!  my favourite 
我:  吓.... 我知.... 梗好啦! 買hellokitty箱你要幫我手執架!!
小:  唔! 好呀!
我:  我想買個噴壺,一齊去搵下有冇?
小:  都冇.... 應該賣晒啦.... 呢行又冇.... 我估真係賣晒...(一路行一路講)
我:  等我問下先  (問完人就搵到)
小:  哦! 原來係呢到! 好啦... 買完啦! 返屋企啦!

♥   為左鼓勵小霸王"自己的事自己做",暫時..... 都係用物質去滿足,但就唔會買太貴 ♥


【得意事例  (一)】※
有時我真係好鍾意陪小霸王睇書書,哈哈.... 鍾意陪睇的原因並唔係本書的內容吸引,而係..我身邊呢位小朋友的表情動作真係好鬼得、好誇張下..... 說故事我不在行,我比較鍾意透過食物 / 動物 / 物品圖片去令佢多講多聽多睇.... 生動D嘛!

我:  BB,不如我地講一D 特徵,再估下對方扮緊書中咩動物,好唔好? 
小:  好呀!
我:  It is yellow. It has long neck. 
小:  Giraffe
我:  Bingo! How to spell Giraffe?
小:  G-I-R-A-F-F-E (當然係Open book 啦!)
我:  Very good.  Your turn
小:  It is green in colour.  It can bite you and you are so scared (仲要扮埋震顫咁(下圖)
我:  S-N-A-K-E snake
小:  Bingo

♥   呢D 咁得意的表情,相信書本中一定冇,係咪.... 好吸引呢? (戀囡ing....) ♥



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言: