2016年5月24日 星期二

【周圍逛】中環碼頭 ♥ 添馬公園 ♥ 香港公園 ♥ 銅鑼灣

上上星期的週日   見天氣都不錯 (話有雨架,但返到屋企先落)
就提議不如出外走走 + 幫小霸王影下相

我係好想搵人幫小霸王影一輯OUTDOOR相
但奈何天氣開始熱.... 多蚊..... 最重要係.... 要影小霸王真係唔係易事
佢..... 合作率係得....10%啦! (叫極都唔理你)
所以.... 唯有..... 爸B親自影吧!! 

唔知仲乜呢日想過海   咁就出左中環碼頭先
因為.... 可以俾魚迷睇下魚


就係係呢到都可以睇足半個鐘呀!
不停~ JELLYFISH呀~ FISH呀~ 好多呀~ 冇呀~

大部分小朋友   都鍾意去遊樂場
我估佢係寧願  選擇去睇魚多D
(係咪好特別呢?)



睇完魚之後
呢位小Model 好合作地俾我地影左好多攪笑相
仲影左小小凌空相.... 哈哈


由中環碼頭慢慢行去 添馬公園 
估唔到.... 呢個公園都俾D姐姐霸埋.....  
影左一陣相,休息一陣  我地就走人


再行去香港公園
睇下魚,玩下遊樂場


哇.... 係咁行都行左接近3個鐘
就同小霸王坐叮叮 (電車) 去銅鑼灣

呢日最主要目的..... 真係俾佢坐叮叮
之前想帶佢坐,但一直搵唔到機會
今次就點都要帶佢坐一坐

我:  你覺得叮叮同輕鐵有咩分別?
小: 叮叮冇冷氣囉!
我: 仲有呢?
小: 呢個幼d囉 (佢指扶手的柱)
我: 叮叮慢好多

估唔到.... 叮叮.... 係勁多人!!
(新界人....大驚小怪)


哈哈~ 為左滿足小情人,仲去埋H記食雪糕
你睇佢有幾開心?


呢日真係身心疲累呀!~

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言