2016年5月11日 星期三

屯門公園 # 親子裝

4月尾的最後一個星期六,本身諗住唔出街,
因小霸王有小小作病,但最後..... 
因為屋企部電視機宣布玩完要去買新機,所以就近近地去左屯門

見順路就提議去屯門公園行下影下相
點知..... 俾佢兩父女迫左去.... 爬蟲館
(真係步步驚心囉!~ 相信佢地見我咁驚,佢地會睇得仲開心)
CRAZY~ CRAZY~ 


驚完之後.... 好彩有合照補數... 
心情先開心返... 哈哈~ ♥
平時我地真係好小著親子裝,但一見到呢條 黑+紫的裙連Legging
♥ 真係大愛囉~ ♥ (purple fans)

如果個紗短小小會更好,可能我個人比較粗魯同矮小... 哈哈!~


被拍同拍人.... 我都鍾意


專業同唔專業......的相機.... 真係好大分別架!! 
(上) 係我拍  (下) 係爸B拍

爸B,請你真係再出手影多D ..... 哈哈~ 


影飽相,我地就去TM PLAZA 百記買電視
跟住就返屋企囉!!

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

沒有留言:

張貼留言