2015年10月5日 星期一

中秋假期 ~ N&N 生日會

自2008年開始   927 已經變成一個對我好重要的日子
哈哈~ ♥ (咁當然除左我自己的特別日子啦!!)

咩咁重要?  係我的寶貝姨甥女生日的日子
其他人的生日可以唔記得 ♥ 佢的生日一定要記住 

今年佢的生日會    唔知點解會去到北角攪
真係山長水遠咁囉!!


不過場地又幾OK喎! 
環境都好大好多野玩,可能係新開,玩具都好新好多款

呢個TREE HOUSE 簡直係    小朋友的最愛


好玩程度: (爆燈)


呢到真係好多野玩架!!

有女主角陪玩   基本上   我可以休息下



Happy Birthday to Natalie & Nathan!


祝願  佢地永遠都咁開心、健康、快樂!!




Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.09.27 (Sun) ~ 3y2m14d 
Place:  北角

9 則留言:

  1. 咁岩嘅,我都係呢日生日!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 哇, 你係我認識的人中第四個係呢日生日, 好LUCKY

      刪除
  2. 咁岩嘅,我都係呢日生日!哈!

    回覆刪除
  3. 個場地真係好靚呀,good good~~
    小fan,你們在那買果支 "立燭" 架? 我之前搵,d 人成日話香港唔比賣了,邊樹可以買啊? thx~

    回覆刪除
    回覆
    1. 支"立燭"係場地包架, (我估佢係淘寶, 因佢D 禮物仔淘寶都有)

      刪除
  4. 2 姊弟同一日生日,真係好岩 wor~ Happy Birthday~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sharon, 唔係同一日, 只係差幾日, 所以一定一齊攪生日會

      刪除
  5. 嘩﹗個樹屋真係睇見都想玩呀﹗

    回覆刪除