2015年10月8日 星期四

國慶日 ~ 細細佬生日宴

國慶日 除左係紅日之外
仲係我們家表弟仔 Nathan 的正日生日    (冇錯! 佢係國慶仔 )

今日我地又係慶祝活動
主角除左係表弟仔 Nathan   仲有細細佬 Kingston  (細細佬係10月2日)

嘻嘻~ 係屋企叉足成日電之後
我地先坐巴士去大埔

開始左有自己八達通的小霸王
好似大個女左好多    要自己"do",要自己坐....

6點鐘   大埔彩福生日宴

♥ 好大塊面 ♥ 唔叫你做pizza 妹都唔得啦! 哈哈~


Hello ! I'm Kingston! Long time no see!
冇錯! 真係好好好耐冇見呀~ 
miss u so much, little baby boy

冇見細細佬已經半年多啦~ 長高大,亦大個仔左好多 
呢個小朋友未夠一歲已經自己周圍行
老老積積,但喊起黎又好女仔喎!
♥ 樣子 - 90%似媽咪,10%似爸爸 


不得不讚下彩福的上菜速度
10款餸   不用15分鐘已上晒枱
真係唔洗你等   你最梗要快d 食飽走人  哈哈~


我地唯有快快手、密密食
食飽就...... 唱生日歌

登~登~登~登~
Happy Birthday to Nathan & Kingston!



數一數!~ 
一星期內我地係切左 5個蛋糕呀!
連續食左 4日咁多.... 真係Crazy! 
真係要停一停呀~   我有蛋糕恐懼症! 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.01 (Thu) ~ 3y2m18d 
Place:  大埔

12 則留言:

  1. 10款餸 不用15分鐘已上晒枱 <---嘩,會唔會太太太快, 食唔切啊 ?
    我試過一次上左三樣,我都覺太趕了,叫部長停一停,食唔切......><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫都唔肯停囉!! 冇計, 佢為左快D 趕人走, 咁佢地可以做多轉枱

      刪除
  2. 其實呢..... 搭巴士, 未夠 4 歲係唔駛比錢嫁~ 港鐵先係 3 歲 or 未夠 3 歲但身高超過 95cm 就要比錢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係WOR, 司機話過我地一次,

      刪除
    2. THANKS SHARON 你的提點, 令我慳返錢

      刪除
    3. 係咪小霸王比較高大, 所以有比司機話啊?
      我都以為滿3歲就要付車費呢…

      刪除
    4. 都唔係呀, 佢都係剛剛先95CM咋!

      刪除
    5. 九巴「乘客須知」內提到的:「四歲以下兒童,如由成人陪同而不佔座位,可免費乘車。每名成人陪同的四歲以下兒童,只限兩名可獲免費優待。 」

      刪除
  3. 9月10月太多人生日, 真係食蛋糕食到傻啊~~~

    回覆刪除
  4. 15分鐘上10個餸(°_°),勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 我地反問個WAITER 係咪反叮, 佢即刻話"梗係唔係, 唔好咁講呀!" 哈哈~

      刪除