2015年10月27日 星期二

Happy Wedding ♥ Aunt Sandy ♥

呢排公司真係好似好忙咁    攪到寫 Blog 時間一d 都冇
(真係唔多開心,好彩呢到唔多野寫咋.... 唔係真係有排補文)

10月最令我期待的日子   一定係呢一日
10月8日
對我黎講可以話係等左好好好多年
由我未結婚   到我結左婚   再生埋小霸王
一直都在等呢一日

老老實實   我朋友唔多 (我好難相處架)
能夠交心的好姊妹只得兩個
其中一個已經早於5年前結左婚仲生埋仔
剩返o個個呢....  (係你呀... Sandy 姨姨)
唉! 拍左1x年拖都遲遲咁唔結  (激死人)

好開心! ♥ 我終於等到呢日  (頸長到.....)
由於 Sandy 姨姨佢主張一切從簡    所以.... 
好彩佢唔係旅行結婚咋!  唔係實鬧爆佢

呢日  請左半日假   急急腳返去屋企接寶貝囡
就即刻出發 去註冊地點

今日靚 LOOK - 以黑白灰襯出小小斯文 、小小型格FEEL

四點進行註冊  (哈哈~ 準時到達)
Sandy 姨姨向來低調  (不便POST 佢的相片)

我能夠親身見証呢位識左 2X多年的好姊妹結婚
對我黎講   心情真係無比的開心、 無比的感動 
(全場得我喊咋~ 我喊得低調,完全冇人知!)

祝願佢地  永遠都幸福快樂、天長地久!
夫妻之間要互相包容、互相忍讓、互相遷就...
快D 生返個小BB 陪小霸王   
♥  延續我地的友誼  Love Forever n ever! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.08 (Thu) ~ 3y2m25d 
Place:  旺角

3 則留言: