2015年10月28日 星期三

Happy Friday ♥ 美味的午餐 ♥ 豐富的大閘蟹宴

♥ Happy Friday ♥  
抱歉呢個開心星期五已經差不多過左兩星期
哈哈~ 但好野要分享的 ♥ 

上上星期五  我同爸B 抽空請下午假去攞護照
本身BOOK左月尾星期六去攞
點知.... 時間緊迫要訂機票 (係呀!~ ♥  好開心就黎有得去旅行)
咁冇計就請假啦~ 順便二人世界一陣

好耐冇二人世界食飯啦~ 
雖然係午餐,但都好甜蜜架! (我又曬下先)

爸B 帶左我去一間火星好出名的茶記
佢問我: 『冇冷氣架? 你OK嗎?』
我話:『食個午餐姐,又唔係坐一日,怕咩呀?』

成記茶寮 
(元朗建業街街市地下C8號舖)

做左火星人咁耐,我地都係第一次黎食咋  (大鄉里)
我地每人點左一個餐


(上) - 蕃茄汁豬扒雞球飯 + 凍0T  
(下) -  豉油汁豬扒雞球飯 + 凍0T


係咪睇到都流晒口水呢?   香噴噴真係好吸引

豬扒 - 大大件、爽滑彈牙 (係大件過隻手掌囉~ 唔薄架  有手指甲咁厚)
雞球 - 一個拳頭咁大 (我用我隻黎比較)、微微炸過,好香又脆
飯量 - 好彩唔多咋! 正常一碗飯

除左食物質素唔馬虎之外,
我勁鍾意佢地的香甜濃郁的豉油汁   真係好好味
配埋飯食   真係『讚讚讚』

豉油汁 vs 蕃茄汁
我都係揀豉油汁   唔係話蕃茄汁唔好味
但豉油汁優勝 dd 咁

大大份足料的碟頭飯
仲包埋凍飲都只係 $42/碟 咋!  
係咪抵到冇朋友呢?  (良心茶記)

住火星的朋友們,
如果唔怕熱、唔介意環境唔大、唔靚、服務一般的話
 ♥ 真心推薦你地去食下 ♥

食飽飽後,我地行陣街
就返屋企陪小霸王啦!~ 

係屋企休息左個幾鐘後
我地又出去搵食啦~ 

嘻嘻~ 
今晚 99親友們舉行豐富的大閘蟹宴
據聞係訂左 大約五六十隻陽澄湖大閘蟹
呢到係三分一吧!


呵呵~ 蟹呀~ ♥ 蟹呀~ ♥ 蟹~ ♥
佢地準備食你啦~ BYE BYE
冇錯係佢地咋~ 
唔好攪好! 咁麻煩的大閘蟹  我真係一點興趣都沒有
(PS: 其他蟹, 我都會掂下的)


唔洗食蟹  我就唯有陪小霸王玩吧~  ♥


煮煮下野  爸B 突然放左隻真野落去
小霸王: 哎呀~ 點煮呀?


唔該表姐借出鋼琴俾小霸王彈下
呢位小朋友彈左一陣就上左電咁
自彈自唱
問佢想唔想學琴?
佢好快答我: 『想』
你手指仔咁短,等你長小小先諗啦~ ♥


小朋友有得玩,大人又有得食
YEAH! ~ 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.10.16 (Fri) ~ 3y3m3d 
Place:  元朗

8 則留言:

  1. 成記我間中都會去食,真係好好味呢 ^^
    佢個豬扒雞亦麵都好好食架 ^^

    回覆刪除
  2. 我想食大閘蟹, 但又怕要拆麻煩呢HAAAAA

    回覆刪除
  3. 個飯好正咁, 我搵日都去試吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住搵D 冇咁多人的時間, 唔係要等

      刪除
  4. 每年一到大閘蟹季, 都出現好多大閘蟹, 我又係見到都驚…XDD

    回覆刪除