2014年7月28日 星期一

Trouble 2 之 丟野落街

2014.07.26 (Sat) ~ Day 745


不得不搶先寫呢篇文
因為小FAN 真係好嬲、好唔開心、好心痛.....

事情係咁...

星期六小FAN 如常放工兩點到返到屋企
一出Lift 就聽到小霸王淒涼的喊聲
就飛快跑回家

開門見到小霸王喊到全面眼淚+鼻涕
先問左爺爺發生咩事
爺爺告知小FAN

小霸王襯爺爺o係廳整緊野時
入左爺爺間房上埋張床
係床頭攞左支筆再丟埋落街

小FAN見到的正是爺爺責罵小霸王的一刻

小FAN 就問小霸王點解丟野落街?
佢唔出聲只係繼續喊
我只好等佢冷靜吧!!

點知?
爺爺話我知小霸王唔係第一次
上次仲攪到警察上埋屋企呀!!

我o個刻真係..... 勁嬲!!
點解咁大件事完全冇人話我知??

爺爺仲好輕鬆咁話...
乜你唔知咩?

小朋友丟野落街我知係一定會發生
但一次就已經足夠
為何要發生第二次呢????
仲要有警察呀??
唔好諗到件事係好簡單囉!

係就係小朋友冇心丟野落街
但如果真係丟到人咁點算?
應該要好好教導小朋友
又或者諗辦法唔好再發生

小FAN 自問 EQ 真係唔高
老人家唔話得
唯有向住未必聽得明的小霸王開火
命令佢唔可以再丟野落街

唉!! 小FAN 真係好無奈
我一直冇諗過要 6299 去教導小霸王任何野
只係照顧佢每日日常生活、飲食就已足夠
教導的責任就留待自己
但...
可否不要"寵壞"佢呢?
可否注意家居安全呢?

進入Trouble 2 的小霸王
 真係... 麻煩左好多
小fan 真係要開始做返個嚴母
"錫在心中"吧!!



6 則留言:

  1. 小朋友未必明,你慢慢再解釋,我都明白有時真係佛都有火....

    回覆刪除
  2. 小霸王丟咩野落街搞到警察上門咁大件事?
    其實小朋友係聽得明你所講的說話架,
    佢只係唔識表達佢想講ge意思架咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wing, 我都明白, 所以每天都會提醒佢

      刪除
  3. 嘩..呢個行為真係要快D幫佢改改先得啵, 攪到要警察上門實在太大件事啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Amy MaMa, 已每天提醒佢, 暫時冇再發生了

      刪除