2014年7月3日 星期四

▌大阪遊 ▌§ 美食推介 § ~ 黑門市場 の 其他美食


呢次大阪遊去得最多次的地方,非佢莫屬啦!
黑門市場

5日都去左4日囉!!
點解? 因為呢到真係好多新鮮美食
仲有就係... 小霸王的要求


小霸王係一個SUPERMARKET FANS
佢黎到大阪,一出酒店房
第一句說話一定係
『去百佳!』『去惠康!』


大阪何來有百佳呢?
超市都小見啦!!
好彩... 黑門市場有咋!!


所以... 日日都要去黑門市場囉!!
(唔見唔得呀!!)

竟然去得.. 我地梗係要試下美食啦!

いちご
唔大唔細粒
勁甜,好香!!
士多啤梨迷的小FAN... 大愛
500円以下...


溫室もも
好香,多汁,唔太甜!
唔記得幾錢!

燒帶子
差不多拳頭咁大隻
犀利! 食一隻已經好漏好飽!
500円 / 2隻 ( 唔係好記得)



みな美 - 河豚刺身

伯伯(我估係老闆)會幫你整埋醬油
1500円/碟


唔!! 試下就OK 囉!
我都係鍾意食其他魚多D

 石橋 の 關東煮

每款 90円
我地叫左3款

好好味! 入晒味!
好想再食呀!


鵪春蛋章魚

50円 /串

一般! 試下就算吧!
冇乜特別!

KUROMON ICHIBA 麵包店

我地只係買左牛角包試咋
120円 / 3 個

聞落好香,食落好鬆軟,正!
小霸王自己獨食晒


其實黑門市場仲有其他美食
要試晒真係.... 冇乜可能吧!!
^ _ ^




沒有留言:

張貼留言