2014年7月11日 星期五

屬於兩小無猜的週末


2014.07.05 (Sat) ~ Day 723


每逄短週不用上班的星期六
小FAN 都會選擇好早就返婆婆屋企
通常返到去只會係小霸王自己一個人玩多
但今個星期就唔同囉!

因為前一晚婆婆帶左表弟返黎
所以今日多左個伴陪佢玩、搶玩具了


幸好婆婆屋企冇野多
係玩具最多!
可以一人一個唔洗打架!!


小朋友真愛有樣學樣
你食乜我食乜
你飲乜我飲乜
你做乜我做乜
你講乜我講乜
........................


其實都好的
多得表弟,
小霸王先肯嘗試,先學會分享....


玩飽我地就出去食個 Late lunch 先
呢二個小鬼一齊自己食
哈哈... 真係抵錫!!
啜~啜~啜~


帶住佢兩個出街時
好多人都以為係龍鳳胎
真係咁似咩??
我都想... 一仔一女 PERFECT MATCH !!
(發下夢咋!.. 絕對冇意思生第二個)


2 則留言:

  1. 哈哈,又的確好似龍鳳胎呀,好可愛 ^^
    "絕對冇意思生第二個" <--- why 呀??

    回覆刪除