2014年7月30日 星期三

戒夜奶?


一直以黎小fan 本住一個諗法係
"小朋友會自己戒奶的"
所以由一歲起常聽到6299叫我幫小霸王戒奶
我就會話....
佢要飲咪有佢飲囉!
佢又唔係肥妹唔怕喎!
佢唔要就會自己戒架啦!
.........................


一直咁深信的! 直至...
上個月尾開始飲美贊臣A+3新配方後就...
出現大問題啦!!
個問題就係....
4 - 5日一次便便

一向都唔係日日有便便架啦
但4-5日先一次真係唔可以接受囉!
已經只係一日飲二次咋都咁
點得呀??

當然完全唔好怪晒隻奶粉
因為小霸王係一個唔肯食水果的小朋友
要佢食水果真係好困難

所以小FAN 苦惱左二個多星期
嘗試唔多的方法、食物都未有改善

最後就決定
睡前餐奶改做鮮奶

2014.07.16 
第一晚 - 試飲十字牌全脂奶
只係飲左 2安仔就話唔要
仲要係堅決唔再要

我: 飲啦!! 咪一樣係奶奶
佢: 唔要,唔要呀!
我: 吓! 咁唔要奶奶就瞓覺覺囉!!
佢:  瞓覺覺啦!

小霸王一個轉身就攞住張被話瞓覺覺
就算小FAN 話開過真係奶奶俾佢都唔要

第一晚佢就選擇飲水就瞓覺覺


2014.07.17
第二晚 - 試飲北海道牛乳
今晚係兩啖仔就Say NO 啦!
同樣地問佢... 佢都係話唔要

試左兩晚後,
第三晚我就先問左小霸王要唔要奶奶
佢就一口拒絕我!

就係咁...
小霸王就自己決定唔飲夜奶

當然佢有時一到差不多想瞓覺覺時
佢都會叫"媽媽開奶奶"
但我答佢 " 好, 媽媽去開奶奶"
佢就即刻話"唔要"

係用晒以下咁多方法後:

冇飲夜奶
每日迫佢飲鮮柞橙汁
每晚按摩肚仔
每晚飲一碗湯
逢星期二早上 - 煲薏米水開奶
逢星期四早上 - 用七星茶開奶
逢星期六/日早上 - 煲開奶茶開奶

兩星期後終於有所改善啦!
而家係 2日一便放心晒!!

沒有留言:

張貼留言