2009年12月13日 星期日

▌電影推介 ▌風雲II

尋晚我同老公仔無乜野好做,又唔想就咁o係屋企咁悶,所以我就話去睇風雲2 啦!!
嘻嘻.. 我諗如果唔係我叫老公仔去睇,佢都未必肯去睇,因為佢一向好少入戲院睇港產片。
咁難得EKIN 有戲上嘛... 作為FANS 的我.. 冇理由唔支持一下架??






講真... 內容我覺得一般囉.. 電腦特技勁多... 係就係豐富d,但就欠缺左真實性咁... 唔... 我當然好欣賞ekin 變魔o個刻啦.. (勁型呀... ^^), 不過結局就... 麻麻.. (因為我唔知風雲真正的結局係咩... 所以好似未完咁... )
ekin 的演技都有進步,但仍然要繼續努力呀...!!

沒有留言:

張貼留言