2009年12月25日 星期五

20091224 平安夜@ 屯門市廣場

今晚難得老公仔可以準時收工,當然要過下二人世界啦... ^^ 呢個係我地結婚之後,,第一個X'MAS...

聖誕大餐... 我選擇左去食我至愛的日本菜.. 好好味呀!!! ^^

我地去咗屯門的『金水壽司』, 估唔到... 好好味呀... d 魚生好新鮮.. 正.. 二個人食咗三百幾蚊, 勁抵.. .. 好彩有老公仔表妹的幫忙咋... 唔係真係等到收鋪先有得入去食呀... thanks.




食飽飽... 當然去shopping啦... 今日就冇收穫囉.. 寄望明天有吧.. ^^
行行下... 見到就快有歌手表演, 咁咪停低睇下囉... 不過出席的砍手就唔係太吸引,只有EO2 同瑤瑤...


我地唔等倒數就走咗, 走前見到otto 企o係旁邊,咪試下同佢say hello及握手, 再睇下佢肯唔肯同我影相,點知... 佢又肯wor... ^^.. (吓... 淨係得我影到咋... ^^) 佢都算nice 同冇架子,希望佢星途能夠發展得順利吧!!

其他成員都肯影架... 只係佢助手話要轉頭先, 唉.. 算吧.. 轉過頭, 我返咗屋企囉!!

沒有留言:

張貼留言