2009年12月16日 星期三

Honeymoon in Europe (Day 9)

Day 9 (6/12/2009)
行程: 艾菲爾鐵塔 --> 比利時 -小英雄銅像 ---> 阿姆斯特丹 -堤壩廣場


↑ 早上的艾菲爾鐵塔.....

我好似影左好多次鐵塔咁... 唉... 都係o個d 不知所謂及不知悔改的人衰囉... 成日做d損人不利己的事... 丹姐... 真係唔好俾我再見到你呀..


↑ 幸好天氣好好... 終於可以好清楚咁望景下巴黎






↓ 比利時... 係我逗留最短的一個國家...我諗... 好似只有一個鐘咋... >_<



↑ 我身後的X'MAS TREE 真係好靚架...


暫時比利時係最有x'mas 氣氛的地方...



↑ ↓ 小英雄銅像 之聖誕版

↑ 小英雄銅像 之原裝版

- 唔係唔鍾意聖誕版... 只係好想見下原裝版先,所以開頭見到小英雄著住聖誕服飾都好失望,到買完手信後... 唔知點解除左衫,大家都好開心....


↑ 小英雄銅像 之朱古力版
終於到達... 我至愛的國家- 荷蘭啦.... ^^ (我都唔知點解會咁鍾意.... 太耐啦!!!)
可惜已太夜了, 暫時未能欣賞到美景.... 但係領隊已經帶左我地去參觀一下當地合法的紅燈區.... 真係大開眼界架...^^

酒店: Radisson Rm 203
PS: 真期待明天的行程呀.... 勁開心...

沒有留言:

張貼留言