2009年12月11日 星期五

Honeymoon in Europe (Day 2)

Day 2 (29/11/2009)

行程:聖彼得大教堂『梵蒂岡』 --> 古羅馬廢虛『鬥獸場』+ 君士坦丁『凱旋門』--> 許願泉
落機check-in + 過海關後都己經HK時間29/11的6PM,好彩的是羅馬係慢HK7小時,即係11AM咋... ^^ 可以多番7HRS 玩!! (我真係俾D 時間攪到我頭都暈埋....)
由羅馬達文西國際機場出返去羅馬市中心都要差不多1HRS.... 咁當然又係去醫肚先啦!!

↑ 午餐... 係『長龍飯店』食中餐... 味道一般.. (HK好好多LAW...)
食飽飽後,終於可以去觀光啦.....
第一站 ~ 世界上最小的國家『梵蒂岡』 - 聖彼得大教堂
間教堂真係好宏偉同好靚,每一個角落都充滿唔同的文藝設計,真係好鬼犀利呀!! (老公仔的... 『哇哇哇』聲簡直係冇停過囉!!!)




(唔知大家找到我嗎??) ~ 你可知我係多渺小呢???




↑ 好彩我有個御用攝影師咋... 唔係我點可以放任地影相呢??


↑ 我好鍾意呢張相... 因為當時我係踎o係路中心架...


↑ o係我地腳下的分界線,右邊係梵蒂岡, 左邊係意大利...
第二站 ~ 古羅馬廢虛『鬥獸場』+ 君士坦丁『凱旋門』
因為鬥獸場已經關閉,所以只可以在外面欣賞,有點兒可惜架... 但冇法啦!!


第三站 ~ 許願泉
o係電影/電視劇見就見得多,但親身見到原來感覺真係唔一樣架!!


可惜太多人... 影唔到靚相tim... 激死我啦... 好彩我地都有許願咋... (唔係真係會後悔)
願望呀.. 你一定要實現呀...


遊覽完許願泉又冇乜野做,當然係去搵食啦... ice-cream... i like it!!


↑ 你睇下條街都咁多人呀....
酒店: PALANCE INN RM 113
PS: 今日都冇乜機會買野,洗錢有限....

沒有留言:

張貼留言