2009年11月3日 星期二

婚禮倒數 ~ 24天

哇.... 睇睇下先發現自己二個月冇update 過我的blog... 真係勁 lazy呀!!
其實呢二個月真係過得好充實, 時間勁唔夠用la... 痴線架!! 除左攪結婚野, 又要OT, 唉... 勁辛苦!! (但辛苦得黎.. 又唔見瘦WOR.. 激鬼死人呀!! )
好彩結婚O既野都好似攪得七七八八 (都唔知有咩漏呀... 希望冇LA...), 唯一我好緊張的是... HONEYMOON... 男朋友遲遲都唔肯REPLY我假期CONFIRM左未, 攪到我PLAN 唔到去WHERE, 而家只係期望... 仲有多D旅行團俾我CHOOSE, 好激氣呀... 衰佬, 你快D 答我呀...
**************************************************************************
唔講激氣野... 講返開心野先...
等到頸都長晒的我, 終於等到.... 我的至愛回來我身邊LA... 雖然只係陪左我一個鐘又再分開, 但我都好滿足, PURIN... MISSING U SO MUCH...
哈哈... 等得我咁苦咪就係... 佢地LAW... 我的結婚公仔呀... 變身後的PURIN, 又靚女又靚仔呀.. 我真係好鍾意呀!!! (可以擁有獨一無二的PURIN, 勁開心呀!!)

見唔到大PURIN, 好彩仲有LITTLE PURIN...


估唔到PURIN 可以咁靚女WOR,.... (自我陶醉中....), 呢個紫色戒指座, 我都勁鍾意!! 真係好多謝 RON.. 佢的手工真係好正!!
暫時寫住咁多先,.... 好快再UPDATE 其他... ^^

沒有留言:

張貼留言