2009年11月19日 星期四

結婚開心程度

今朝睇報紙發現原來結婚開心程度... 女性係低於男性一倍,點解會咁架呢??

我唔知係咪真,但就好肯定結婚開心程度唔係我預期中咁多囉!!

我記得一年多前的我,懷著興奮的心情等待男朋友的求婚,點知... 不懂浪漫的他,只係輕率地問我嫁唔嫁,愛你的我又點會唔應承呢?? (只係心中有點可惜而已)

到開始獨自著手攪呢個婚宴之後,左煩下... 右又煩下、在雙方家長之意見不同下,煩惱就更加掩蓋左開心。唔係話我唔開心,只係感覺唔到又或者係唔識去開心。o個種煩惱已經將開心迫左埋一邊,慢慢地把唔開心拉左出來。

別人常問我婚期將近,心情係咪好緊張同興奮呢?? 我都唔知點答佢地.... 答佢地唔係.. 佢地又會反問我 .. 點解,但係答佢係... 又真係唔係ma... 講真@ 緊張係有... 但興奮就未有囉!!
多愁善變的我,究竟點先可以令自己唔好諗咁多野而做個開開心心的新娘呢??

沒有留言:

張貼留言